poniedziałek, 17 lutego 2014

Kabina prysznicowa ślimak, brodzik z płytek


Łazienki bez brodzika. Zdjęcia

Kształt wnęki to kwestia wyobraźni i dobrego projektu łazienki. Na przykład zakręcony natrysk na planie muszli ślimaka.


Zakręcona ściana wyłożona mozaiką to niebanalny pomysł na natrysk.

Łazienki bez brodzika. Zdjęcia




My mamy mozaikę NovaBell Roma, ale brodzik ma próg. Dokładnie rzecz biorąc to jest łazienka moich rodziców, ale korzystałam z prysznica. Kompletnie nie jest ślisko. Znęcałam się nad nim także zmywajac z włosów ciemną farbę - fugami nic się nie stało - dobry impregnat  










2 komentarze:

  1. Ja także u siebie w domu mam jedną łazienkę gdzie jest prysznic, natomiast w drugiej znajduje się wanna. Moim zdaniem fajnie, ze również w sklepie https://www.dostudni.pl/ bez większego problemu kupiłem urządzenia które służą do obsługi instalacji wodnej oraz kanalizacyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej takie sprawy są bardzo ważne i ja również jestem zdania, że dobrze jest wiedzieć jakiemu hydraulikowi najlepiej zlecać prace. Ja praktycznie od zawsze kontaktuję się z http://hydraulik.wroclaw.pl/ i wiem, że ta opcja jest jak najbardziej dobra.

    OdpowiedzUsuń