środa, 12 lutego 2014

Kuchnia- jadalnia - pomysły

- okno narożne- czy to nie za mało światła??
- suszarka do naczyń schowana ( by bałaganu widać nie było)

- szafki wiszące- by za dużo schylania nie było



Ja ze swojej strony chcialam polecic rozwiazanie jakie mam w obecnej kuchni.
Mam zlew jednokomorowy , ale na tyle duzy , ze mozna na dnie swobodnie polozyc duza patelnie z raczką, jest tez glębszy niz tradycyjne. Bardzo wygodne rozwiazanie (czywiście jesli ktos nie ma zmywarki to pewnie lepiej zainwestowac w dwukomorowy).Do tego mam w kranie wyciagany wąż, ktory jest bardzo przydatny do wielu roznych czynnosci. Na pewno w domu tez taki zamontuje.

Nigdy wiecej wysokiej baterii w kuchni. 
Okna zachlapane  , woda na blacie i dookoła zlewu  - mimo,że zlew jest głębszy niż standardowy.

Może i ona ładnie wyglada (wg mnie)- mi sie bardzo podobały takie grube wysokie krany w kuchni. Podobaja mi się nadal, ale w uzytkowaniu - koszmar.
Kasia zrobiliscie jeden podstawowy blad  zamontowaliscie dluga nablatowa baterie na zlewozmywaku. Jakby bateria byla zamontowana za zlewozmywakiem na blacie i wylewka siegala tylko ok 1/3 w glab komory, to efektu takiego rozchlapywania wody niet.

Zlew z kompozytu, nie konglomeratu- ten drugi rysuje sie i ciężko doczyścić


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz